ITL, Institutet för Terapi och Ledarskap

i Stockholm
Få mer information om skolan 👍

Om skolan

Om ITL, Insitutet för Terapi och Ledarskap

Vill du göra skillnad i människors liv?

ITL erbjuder kvalitativa och fokuserade utbildningar inom samtalsterapi och ledarskap. Utbildningen till integrativ samtalsterapeut ger dig både kunskap och praktisk erfarenhet för att kunna arbeta professionellt med människor i behov av stöd.

Utbildning inom ledarskap och organisation stärker dig som ledare/medarbetare.

De som arbetar på ITL är alla utbildade inom psykoterapi och samtalsterapi med lång erfarenhet av ledarskap. De arbetar processorienterat och upplevelsebaserat.

Utbildningarna sker både i grupp och online där din egen utveckling också får plats.

Framgångshistorier

"Tack, för en otrolig insats, ett fantastiskt arbete och samarbete, alla goda idéer och engagemang!
På återseende"

-Ledningsgrupp, Botkyrka

"Ledarna har varit fantastiska, kombinationen har för mig varit perfekt, de tar sig inåt på ett mjukt, bra sätt, sätter processen fri på ett alldeles bra/lagom sätt. Genom en finkänslig balans i hållande och utmanande har de hjälpt mig att stanna upp och känna efter - dra ner mitt tempo. De har givit mig feedback och bjudit på egna tankar/reflektioner. Deras värme och autentiska ledarskap ger mig trygghet. Så fina!

-Deltagare, Personlig utveckling

"Trainers warm and respectfull manner was very much appreciated"

"She reminded me of keeping the needs of the client first"

" Awareness startled me! Very potent and felt very secure with the trainer."

"I am so glad to have met a professional from a very different background but who is on the same page as Parivarthan professionally"

- Parivarthan, Bengaluru India

För mer information om ITL, Institutet för Terapi och Ledarskap, vänligen fyll i en intresseanmälan nedan. Visa alla utbildningar med ITL, Institutet för Terapi och Ledarskap

Utbildningar

Yrkesutbildning
Beteendevetenskap
Sociologi / Socialpsykologi Utbildningsform Längd Ort
Diplomerad gruppterapeut Klassrum 1 termin Stockholm
Personlig utveckling i grupp Klassrum 12 veckor Stockholm
Samtalsledare i organisation Klassrum 1 år Stockholm
Samtalsterapeut Klassrum 2 år Stockholm

Intresseanmälan

Gör en intresseanmälan

Lämna en intresseanmälan om du vill veta mer om: ITL, Institutet för Terapi och Ledarskap

Få mer information via mejl

Inte bindande

Kostnadsfritt

reCAPTCHA logo Den här hemsidan är skyddad av reCAPTCHA och Googles Integritetspolicy och Användarvillkor tillämapas.

Hitta till utbildaren

ITL, Institutet för Terapi och Ledarskap